سمینار و کارگاه تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در آموزش» و «کاربرد شیوه‌های جدید آموزشی و پداگوژی» با تمرکز بر یادگیری مشارکتی و تعاملی در دبیرستان هوشمند برگزار شد. *«تحول کلاس‌های درس از طریق یادگیری مشارکتی و تعاملی با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی»* علی رضایی، موسس دوره دوم دبیرستان هوشمند از برگزاری سمینار و کارگاه […]

سمینار و کارگاه تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در آموزش» و «کاربرد شیوه‌های جدید آموزشی و پداگوژی» با تمرکز بر یادگیری مشارکتی و تعاملی در دبیرستان هوشمند برگزار شد.
*«تحول کلاس‌های درس از طریق یادگیری مشارکتی و تعاملی با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی»*
علی رضایی، موسس دوره دوم دبیرستان هوشمند از برگزاری سمینار و کارگاه تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در آموزش» و «کاربرد شیوه‌های جدید آموزشی و پداگوژی» با تمرکز بر یادگیری مشارکتی و تعاملی در این مجمع آموزشی خبر داد.
رضایی ۱۹ مرداد، در جمع خبرنگاران، در اینباره گفت: دبیرستان هوشمند با همکاری شرکت فناوران هوشمند بیستون، کارگاه سه‌روزه «کاربرد هوش مصنوعی در آموزش» را از ۱۸ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ برگزار می‌کند. این کارگاه با تدریس دکتر محمد نیرو، متخصص برجسته آموزش و هوش مصنوعی، به تحول کلاس‌های درس از طریق یادگیری مشارکتی و تعاملی با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی می‌پردازد.
وی در ادامه افزود: دبیرستان هوشمند کرمانشاه و شرکت فناوران هوشمند بیستون، از اعضای فعال کمیسیون هوش مصنوعی نظام صنفی رایانه‌ای استان، با حمایت این کمیسیون، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، و آموزش و پرورش این رویداد را برگزار می‌کنند.
مؤسس دوره دوم دبیرستان هوشمند از همکاری ارزشمند این نهادها و همچنین علاقه بی‌نظیر و استقبال کم‌نظیر همکاران، مدیران و معلمان از این کارگاه قدردانی کرد.
وی شرکت در این کارگاه برای تمامی مدیران و کادر آموزشی دبیرستان را لازم دانست و از آن به عنوان گامی کلیدی در جهت به‌روزرسانی مهارت‌های آموزشی با تأکید بر یادگیری مشارکتی و تعاملی به کمک فناوری‌های نوین نام برد.
وی در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش جناب آقای دکتر محبی، مدیر کل نظام اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیسیون هوش مصنوعی نظام صنفی رایانه و آقای دکتر مصیب محبی ریاست نظام صنفی رایانه بابت همکاری و همراهی تشکر کرد.
«آشنایی با هوش مصنوعی، نیاز مدارس و دانش‌آموزان»*
در ادامه این جلسه مهدی رضایی موسس دوره اول دبیرستان هوشمند، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تحول یادگیری در کلاس درس، یادگیری مشارکتی و مدیریت هوش مصنوعی در آموزش عنوان کرد و گفت: این آموزش طی سه روز با استقبال حدود ۶۰ نفر از دبیران دبیرستان هوشمند و تعدادی مدرس از شهرستان های کرمانشاه برگزار شده است. امید است در آینده برگزاری کارگاه‌های آموزشی در فضای بزرگ‌تر و با حضور دبیران و مدرسین بیشتری از سراسر استان داشته باشیم.
رضایی که سابقه درخشانی در بکارگیری روش‌های نوین آموزشی در دبیرستان هوشمند دارد ضمن تاکید بر فراگیری و گسترش استفاده از متد جدید آموزشی، از تامین کلیه هزینه‌های برگزاری کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، برای چندصد دبیر و مدرس استان، توسط مجموعه و مدیریت دبیرستان هوشمند خبر داد.